Handelsbetingelser for Heart Business Academy.dk

Virksomhedsinfo/Sælger:

Heart Business Academy v. Mia Groot Stub

Svend Henriksens Vej 26

3250 Gilleleje

Cvr: 25617460

 

Betaling

På Heart Business Academy kan der betales online ved køb af onlinekurser; og der kan betales med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron. Betalingen foregår via Stripe. Betaling vil først blive trukket på din konto, når det virtuelle produkt er oprettet, og når du har modtaget en email med login og du dermed har fået adgang. Dette er gældende ved salg af virtuelle produkter, bl.a. online kurser, salg af andre online produkter som f.eks. virtuelle produkter i form af pdf-guides og andet.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Betaling for 1:1 sessioner foregår via mobilepay erhverv, nr. 158808 - ved forudgående booking via email. Info for booking står på hjemmesiden under hver session.

Betaling for regnskabsydelser foregår via månedlig fakturering.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms med mindre andet angives.
Hjemmesiden bruger DKK (Danske kroner) til prissætning:

Heart Business Academy benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder dine data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende.

 

Levering

Såfremt der foretages en booking af en person under 18 eller fra en person som f.eks. er påvirket af rusmidler eller andet, kan Heart Business Academy ikke holdes ansvarlig for dette. 

Regnskabsydelser leveres efter aftale, og KUN efter forudgående hvidvasknings onboarding og kun efter databehandleraftale er underskrevet.

Onlinekurser leveres adgang på email, straks efter betaling.

Sessioner leveres i forbindelse med bookning.

Leveringstiden for dine onlinekurser er samme dag. Leveringstiden for produkter som kræver ydelse foretaget af Heart Business Academy er 1-6 hverdage (de op til 6 hverdage kan være gældende, såfremt bestilling foretages i ferier og andet.)

Leveringsområde: Heart Business Academy leverer til Danmark.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på fysiske varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Der er ingen fortrydelsesret på virtuelle produkter, men skriv til os, hvis du er utilfreds med din levering, og så finder vi ud af det.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse ifht. fysiske varer skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail [email protected] hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne). OBS: Fortrydelsretten er ikke gældende ved køb af ydelser, idet arbejdet som oftest vil være påbegyndt straks efter ordren er afgivet. Hvis du fortryder et køb af f.eks. booking af en session, bedes du straks – og så hurtigt så muligt efter køb – sende en email på [email protected] – hvor du skriver ”haster” i emnefeltet, og i selve e-mailen begrunder din fortrydelse af købet. I disse tilfælde vil jeg tage kontakt til dig, så vi sammen kan finde en løsning. Som standard gives fuld refund hvis afbestilling foretages indenfor 12 timer efter ordren er afgivet. Ved afbestilling op til 24 timer før aftalt leveringstidspunkt ydes 50% refund. Ved afbestilling derefter ydes ingen refund. 

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Heart Business Academy, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hosHeart Business Academy og opbevares i op til 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige i forhold til hjemmesiden Heart Business Academy er: Peter Landsperg Stub.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Heart Business Academy har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven.

 

Cookies
På www.heartbusinessacademy.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se lovgrundlaget om cookies her: https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2011/1148

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: [email protected] samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

– Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:

– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

– Bestilt den (*)/modtaget den (*)

– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

– Dato